Thursday, June 07, 2007

Saksikan INFINATEZ di Final Gangstarz!

Jika anda hanya mengenali INFINATEZ di Gangstarz, kami rasakan bahawa anda sudah ketinggalan banyak maklumat. Sebenarnya, INFINATEZ sudah bertapak di scene R&B Underground Malaysia khasnya kira-kira 3 tahun yang lalu. Mereka memang patut mendapat apa yang sepatutnya mereka berhak. Jika anda masih ragu-ragu akan kata-kata kami ini, silalah lawati www.infinatez.blogspot.com atau layari laman web rasmi mereka di www.infinatez.com.

Perjuangan mereka selama ini sememangnya agak mencabar sekali. Lihat sahaja setiap persembahan mereka di Gangstarz sejak audition hingga ke pusingan 'wildcard', sebenarnya mereka mampu pergi lebih jauh! Bukan mudah untuk menjayakan kumpulan. Ia memerlukan banyak usaha, pengorbanan, persefahaman, komitmen dan passion yang tinggi. Mereka sudah melalui semua pahit manis itu sejak kumpulan ini ditubuhkan.

Dalam ruangan ini, kami juga ingin menyertai penyokong-penyokong yang lain untuk berkempen untuk INFINATEZ. Jadi kepada anda yang datang menjenguk blog ini, dengarlah seruan kami SUPPORT INFINATEZ!

No comments: